04 November 2013

Hari ke 13 minum Gulsan...

Assalamualaikum..

Hari ni hari ke 13 aku minum gulsan.
Entah macamana malam tadi aku ambil 2 sudu gulsan oh ya sebab aku lupa nk minum sebelah pagi.
Pagi ni aku bangun macam biasa minum air kosong dulu baru mandi. Ok lawas la pagi ni.
Tiba-tiba aku nak siap2 pegi keje perut aku rasa memulas plak masyaAllah lari x cukup tanah la weiii..
Sekali memerut sampai 730 kelam kabut nk gerak ke ofis nasib baik jalan lengang sebab rini ramai yang cuti.
Maklum la rini je keje esok cuti Awal Muharam.. Aku je yang xambil cuti.
Tu la penangan minum gulsan sampai 2 sudu.
Aku ambil pekat ok.. x bancuh dengan air pun.
Dulu aku penah jadi macamni masa aku ambil aloe vera herbalife (avh).
Sekarang xpayah beli (avh)mahal-mahal, beli Gulsan RM15 je kann....
Jangan xtau naa ada orang tegur aku nmpak kurus la sekarang wuuuu bestnya...

Semalam tengok bola Piala Malaysia akhir,Pahang menang TAHNIAH TAHNIAH!!

Sekian, wasalam.

No comments:

Post a Comment