11 December 2013

TARIKH 11.12.13

Assalamualaikum..

Bismillahirrahmanirrahim

Hari ni tarikh yang cantik iaitu 11.12.13 cik ta nikah ok uolss..hehe

Ex bf aku sibuk dok emel-emel nak berkawan dengan aku semula setelah curang dengan aku selama 5 tahun berkawan dulu.

Oh no no no… Jaga anak bini ko ok..

Aku dah bahagia dengan kebahagiaan aku bersama keluarga yang aku sayangi sekarang walaupun aku masih single(gatal nak mention kan cehh). Ada aku kesah..

Apa kena mengena dengan tajuk di atas ek saje nak melalut jap hehehe.

Sekarang rumah aku a.k.a rumah ibu ku dalam proses pembinaan bahagian bin pula.

Tengok mcam kecik je xpe2 belum siap lagi kan.

Cuba tengok gambar belakang, besar juga rumah tu saiz sama je cuma lebar die kurang 2 kaki.

Jom kita tengok gambar-gambar proses pembinaan.












Sekian, wassalam..

No comments:

Post a Comment