19 December 2013

ZARRA 2

Assalamualaikum wbt..

Sebelum ni aku ada cite pasal ZARRA kan so rini aku nak kongsi/share apa yang aku pakai sekarang.

Aku baru pakai Masker Kolagen yang lain-lain aku belum try lg sebab nak abiskan produk lama dulu.

Masker Kolagen ni melembapkan kulit ku yang kering ni tau.

Masker ni boleh guna banyak kali sebab tu aku simpan dalam bekas.

Aku letak dalam peti ais. Bila nak pakai kali seterusnya sejuk je rasa best.

Ni gambar sekotak Masker Kolagen. Dalam sekotak tu ada 10 paket.


Gambar bawah ni sebelum aku pakai juz ambil dan sapu ke muka je.
Warna masker ni lutsinar dan wangii jee..


Gambar bawah ni pula selepas aku menggunakannya.
Cahaya gambar berbeza mengikut waktu bukan kulit jadi cerah lagi ye (jangan salah faham).



Ada sedikit perubahan bila aku pakai dalam 2 - 3 minggu. Muka aku tak lagi kering, ia terasa kelembapannya..

Itu saje untuk perkongsian hari ini..

Sekian, wasalam..

No comments:

Post a Comment